Częste pytania

Jak odnaleźć interesujący mnie towar?

Sklep sklepdrogeria.pl zaprojektowany jest tak, aby obsługa była jak najbardziej intuicyjna. W celu szybkiego odnalezienia produktu możesz:

  • - przeglądać główne menu kategorii (na górze sklepu) i przechodzić na interesujące Cię podkategorie.

  • - korzystać z wyszukiwarki sklepowej umieszczonej na górze strony (wyszukaj).

  • - korzystać z wyszukiwania dynamicznego, określając dane cechy produktu (tabela po lewej stronie kategorii)

Czy można złożyć zamówienie bez konieczności zakładania konta?

Tak, zamówienie w naszym sklepie można złożyć bez rejestrowania się i zakładania konta. Zostanie ono standardowo zrealizowane, zostaniesz jedynie poproszony/poproszona o wypełnienie danych koniecznych do realizacji wysyłki. Zachęcamy jednak do założenia konta. Dzięki temu będziesz mógł/mogła korzystać z wielu udogodnień, takich, jak śledzenie statusów zamówienia, śledzenie przesyłki, przeglądanie historii zakupów, dokonać szybkiego zwrotu przesyłki.

Jak złożyć zamówienie w sklepie sklepdrogeria.pl?

Dodaj do koszyka wybrane produkty i przejdź do realizacji zamówienia klikając przycisk “Realizuj zamówienie”. Następnie zostaniesz poproszony/poproszona o zalogowanie się lub o wypełnienie swoich danych, w przypadku, gdy dokonujesz zakupu bez rejestracji. Kolejnym krokiem jest wybranie formy dostawy i płatności. Aby zakończyć proces składania zamówienia kliknij przycisk “Przejdź do realizacji zamówienia”. W zależności od tego jaką formę dostawy/płatności wybrałeś/wybrałaś zostaniesz przekierowany/przekierowana na odpowiednią podstronę. W prawym dolnym rogu ekranu będzie widoczna łączna kwota zamówienia wraz z kosztami wysyłki. Jeśli zamówienie zostało złożone poprawnie, zobaczysz ekran “Dziękujemy za złożenie zamówienia i zapraszamy do dalszych zakupów” W tym momencie Twoje zamówienie zostanie zarejestrowane, a Ty zostaniesz:

  1. - poproszony/poproszona o dokonanie płatności jeśli wybrałeś/wybrałaś metodę płatności przelewem tradycyjnym; wszystkie dane potrzebne do dokonania wpłaty znajdziesz w e-mailu potwierdzającym zamówienie,

  2. - przekierowany na odpowiednią podstronę umożliwiającą płatność online: na stronę swojego banku (eservice); Twoja wpłata zostanie automatycznie zarejestrowana i zostaniesz o tym poinformowany/poinformowana w e-mailu potwierdzającym zamówienie,

  3. - poinformowany/poinformowana o całkowitej kwocie pobrania do zapłaty oraz szczegółach swojego zamówienia jeśli wybrałeś/wybrałaś opcję “Płatność przy odbiorze”; w tym przypadku Twoje zamówienie jest automatycznie przekazywane do realizacji. 

Jak mogę otrzymać fakturę VAT?

Jeśli chcesz otrzymać fakturę Vat, prosimy o podaniu takiej informacji w polu 'komentarz' wraz z danymi do faktury przy realizacji zamówienia, lub niezwłoczne poinformowanie nas o tym w osobnej wiadomości na email.



Jakie są formy płatności?

Prosimy o zapoznanie się z naszymi formami płatności tutaj

Jaki jest przybliżony termin realizacji zamówienia?

Przesyłkę z zamówieniem staramy się wysłać najszybciej jak to możliwe, przeważnie zamówienie złożone do godziny 13.00 jest realizowane w tym samym dniu, jednak maksymalny czas to‭ ‬do‭ ‬2‭ ‬dni‭  ‬roboczych od zaksięgowania wpłaty.‭  ‬Do klientów paczki docierają w większości przypadków już na drugi dzień od naszej wysyłki przy wyborze kuriera.‭ Zastrzegamy sobie możliwość nieznacznego wydłużenia realizacji zamówienia, w przypadku braku towaru na magazynie , z przyczyn niezawinionych przez nas, o czym zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani na email lub telefonicznie, po złożeniu zamówienia. 

Czy moje zamówienie zostało już wysłane?

Wszyscy użytkownicy otrzymują powiadomienia e-mail z aktualną informacją o statusie zamówienia, wysyłane na adres podany podczas jego składania. Dodatkowo dla zarejestrowanych Klientów informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są na stronie “Moje konto” w zakładce “Historia zamówień.

Zamówienie ma status wysłane, jednak czekam długo na przesyłkę, Co robić?

Prosimy o kontakt telefoniczny lub email.

Kurier przyjechał z przesyłką, ale nikt jej nie odebrał, co mam teraz zrobić?

Kurier powinien jeszcze raz ponowić dostawę pod wskazany adres. Taka opcja jest gwarantowana przez spedytora. Nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeśli kurier próbował dostarczyć przesyłkę kilkakrotnie i nie zastał Cię w domu, koniecznie skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (sklep@sklepdrogeria.pl) lub zadzwoń  506 403 704 - wyjaśnimy sytuację.

Czy mogę wykonać zwrot zakupionego towaru lub złożyć reklamacje?

Tak, jednak prosimy o zapoznanie sie z naszym regulaminem sklepu oraz poprawnym wypełnieniu formularzy. W tym celu kliknij tutaj

Czy mogę prosić o dobór odpowiednich kosmetyków?

Jest możliwość kontaktu online (czat) z naszą doradczynią Magdaleną, która udzieli odpowiednich informacji, jeżeli jest dostępna. Ponadto można zostawić nam wiadomość email na sklep@sklepdrogeria.pl lub kontakt telefoniczny  506 403 704.

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt: sklep@sklepdrogeria.pl lub kontakt telefoniczny 506 403 704 lub czat z naszym doradcą.